Hjärta semester

Äntligen är vi här. Äntligen semester. Som vi har längtat, planerat och förberett. För mig har det även inneburit en massa oroande inför resan. Flygresan gick bra. Den gick att genomföra. Kanske bara den som varit riktigt flygrädd förstår vilken befrielse det är att släppa taget om den rädslan. Jag är stolt över att klarat det. 

Mallorca är, det vi nu sett, otroligt vackert. Dock har solen mest varit bakom moln än så länge. Men det är varmt, 27-30 grader, så vi njuter ändå. Idag har vi förutom badat, cyklat på ngr roliga cyklar m fyra hjul. Ätit middag på liten mysig och genuin restaurang ikväll.  Fantastisk Paella och havsabborre beställdes. Borstat tänderna med öppet fönster rakt ut mot havet. Det här är så lyxig känsla; att få vara lediga tillsammans på helt ny mark, jag fattar det nästan inte. 








Kommentarer
Postat av: mamma

Sötisar!! Underbara foton, blir alldeles glad när jag ser er! Kraaamar!

2014-09-29 @ 12:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0