Raggsockor på jobbet

Idag är det en sån där grå och mulen riktig höstdag. En sån dag när jag skulle vilja mossa runt i raggsockor och sortera kläder, ta fram vantsockmösslådan och förbereda. Istället skriver jag om diskussionskapitlet. Har raggsockorna på här på jobbet. Om det var skarpt läge i våras med avhandlingsskrivandet är det inget jämfört med nu. I mitten av november ska Birgitta Qvarsell, prof i pedagogik vid Stockholms universitet granska hela mitt avhandlingsmanus vid ett slutseminarium. I slutet av oktober behöver hon få mina sidor. Mina ord och analyser som jag kämpat med så mycket.


Kommentarer
Postat av: Maja

Du är så duktig kusin! Jag har tjocksockar på jobbet varenda dag och har så haft sedan början av september - stort plus med den mörka och kalla delen av året! :)

2012-09-28 @ 11:35:34
URL: http://majo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0