Fredagsdetaljer

Hu vilken vit dimma som låg över staden imorse. Jag å F promenerar till skola och jobb på fredagar. Det är en mysig stund tillsammans. Lite tid att prata, fundera eller bara lite tyst morgontrötta gå bredvid varandra. Fint. Hon lyste upp den gråvita dimman med sina nya blanka kängor och sin paljettprydda mössa. Jag gjorde mitt bästa av upplysningen med hjälp av röda detaljer på mina nya höstskor.

Har jobbat avhandling idag. Noggrant går jag igenom texten så att t ex referenser stämmer. Har en jobbhelg framför mig. Det ska gå. På torsdag ska jag överlämna en avhandling jag känner mig nöjd med. Men det är fortfarande slapp soft fredagskväll. Med nya fina rosor på hallbyrån.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken fin början på dagen, prom med F! Och mysig kväll med familjen! Härligt att se till att det finns det runtom dig som lyser upp nu när du har görmycket att stå! Som gör en glad och därmed orkar man mer! Kraam!

2012-10-21 @ 10:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0