Lite om i torsdags

Det gick bra på seminariet i torsdags. Allteftersom sjunker det in att jag haft mitt slutseminarium och att det dessutom faktiskt gick bra. Birgitta Qvarsell var en fantastisk opponent. Hon hade många olika synpunkter och funderingar, men alla diskussioner präglades av att de var konstruktiva. Första frågan var svår och det tog lite svammelsekunder innan jag fann rätt sätt att svara. Magnus skruvade på sig och tänkte nog 'hur ska detta sluta'. Men sedan gick det bättre. Jag fick ett mycket fint, givande och spännande seminarium. Förstå att självaste Qvarsell har läst mina ord och tankar och tycker att min avhandling är spännande, aktuell och att den till och med kan tillföra något nytt. Nu återstår lite städning med begrepp, förtydliga några saker, lägga till några referenser. Sedan kan jag ansöka om att disputera. Tänk att det fick gå så bra. Som jag hade gruvat mig.


Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis! Vad roligt att höra att det gick bra och dagen blev givande och fin. Stort lycka till med fortsättningen. Vad spännande! Kram!

2012-11-18 @ 07:29:51
URL: http://enveckapagotland.wordpress.com
Postat av: Maja

Så roligt det är att följa dig här och extra kul att det gick så bra! Det är du verkligen värd finkusin! Kraam

2012-11-19 @ 17:43:24
URL: http://majo.blogg.se
Postat av: mamma

Det är så himla skönt att slutseminariet är avklarat och att du fixade det så bra! Det trodde jag iofs för jag tycker du har förberett seminariet på bästa sätt. Du har gjort ett så bra jobb, så många helger du 'offrat'. Kraam älskade dotra'!

2012-11-19 @ 22:23:28
Postat av: Linda Viberg

Dukiga du! Grattis!!!!!

2012-11-20 @ 20:49:41
Postat av: Sofia

Tack snälla ni för så fina kommentarer! Glad blev jag!

2012-11-24 @ 15:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0