kökssoffan

Nu har vi satt tillbaka vår köksoffa. Den har varit på vift en tur in i vardagsrummet och sen fått stå i källaren ett tag. I morse bar vi upp den och oj så mysigt det blev med frukost vid bordet. Gillar mycket att sitta lutad mot ena hörnet med kaffet och kika ut. Nu ska jag bara bestämma om det ska vara de spetsiga gardinerna till, eller marimekkogardinerna eller kanske blåvitrutiga. Det är skönt utan gardiner också. Hm.





Igår fyndade jag och Filippa på Erikshjälpen. De här söta äggkopparna ska vi äta ägg ur massor i påsk!



Kommentarer
Postat av: Maja

Så jäkla fin kökssoffa! Jag tycker att spets lät väldigt fint till men vad som blir nog bra :)

2012-03-19 @ 08:31:28
URL: http://majo.blogg.se/
Postat av: Malin

Äåh, vad fint! Älskar den där modellen av pinnsoffa.

2012-03-24 @ 22:37:45
Postat av: Sofia

Tack för finkommentarer! Jag tycker så mycket om den där soffan, den här hängt med sedan jag och M flyttade ihop. Då fick vi ärva den av M,s faster. Och Maja, än har jag inte fått dit några gardiner, men spets skulle nog vara lite romantiskt fint!

2012-03-25 @ 11:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0