forts detaljer

En kort och snabbt inlägg. För jag är på jobbet och solen skiner och jag vill egentligen inte alls sitta här. Så jag ska skynda mig att skriva så jag får byta till familj och sol. När man jobbar så mycket som jag gör nu så behöver man fina detaljer runt om sig för att på ett lätt sätt skapa positiv energi.

Jag visar här min nya fina vårligt fräscha almanacka från Ordning och reda. Det lila mycket smala pennfacket också därifrån. Perfekt när man bara ska ha med sig några få pennor vid undervisning t ex. Min kusins fru har en Ordning och reda butik i Trondheim så jag har några gånger beställt därifrån. Annars är det tyvärr långt till närmsta butik härifrån.



Det röda fodralet är till Iphonen från mywalit.
Skriver vidare nu!

Kommentarer
Postat av: Maja

Ordning & Redas almanackor är så himla bra! Jag körde på en röd i år jag, fast det stod mellan den och den där gröna ;) Skulle också vilja ha ett sånt där pennfack men här har jag inte hittat några fina färger, den där var ju superfin!

2012-03-05 @ 07:57:13
URL: http://majo.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh, har du en röd, dom är så jättefina och man blir så glad av flera färgerna. Synd att man inte kan ha flera almanackor samtidigt :-) Då skulle jag ha en röd också.

2012-03-11 @ 08:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0