riiiing

Maken: Hej är du klar snart?
Jag: Japp, ska bara formulera några rader till, sedan går jag. Har ni planerat någon middag?
Maken: Japp, vi handlade förut, det blir pilgrumsmusslor till förrätt och oxfile plus sallad med gula tomater till varmrätt.

Förstår ni hur lyxigt en hårt arbetande Sofia har det. Så nu ska jag ta mitt utskrivna bakgrundskapitel och gå hem. Dessutom fick jag nyss veta att vi kommer att få hyra en enskild stuga vid havet utanför Uppsala en hel vecka. Bara vara tillsammans hela familjen utan några som helst krav. Kan nästan inte tro att det är sant.
ha en fortsatt trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: mamman

Vilken toppenhärlig lördag! Bonne appetite inför middagen och en fortsatt skön helg! Vi kanske ses i morgon! Kram!

2012-04-21 @ 21:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0