mera kaffe

är just hämtat för att kunna jobba på en stund till. Ögonen går i kors över all litteratur som jag plöjer igenom för att få en tillräckligt komplett litteraturbakgrund till avhandlingen. Det är just ordet tillräcklig som är svårt. Skulle bara hämta några böcker från bibblan idag och kom tillbaka hit till rummet med hela famnen full. Jag behöver inte läsa mer, men är ändå så rädd att någon bok ska innehålla något superduper viktigt som kanske lyfter hela diskussionen. Med kaffets hjälp är målet att ta sig igenom fem böcker till innan hemgång.

Övrigt: vill så gärna köpa de här skorna till Lovisa


och de här till mig


Ikväll ska jag när barnen somnat sitt i soffan och lyxbläddra i den här boken (som jag också kånkade från bibblan idag) Trädgård för tassar och tår av Susanna Hultin. Bara titeln gör mig alldeles längtig efter sommar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0