autopilot på

Idag är autopiloten på. Jag var tvungen att slå på den för att kunna gå hit till jobbet idag. Jag vet nu lite bättre hur jag ska använda autoläget, lite mer medveten om hur det fungerar. Man kan slå på det läget ibland och även stundtals i längre perioder bara det sker med medvetenhet. För om man utan att veta om det går för länge på autoläge så kan det bli galet. Då kan alla känslor komma på en gång, vilket gör en rädd, till och med mycket rädd ibland. Men om man medvetet slår av och på autopiloten, utan att vara ett offer, så tror jag att man i perioder kan använda sig av autopilotläget. Sinnesupplevelser av olika slag kan ibland hjälpa till att slå av läget. Idag på väg hit till jobbet handlade jag god god Gruyereost och en flaska mycket gott vin. Jag tänker att det ska bli en mysig stund att dimpa ner i tillsammans med M efter att ha jobbat klart. Nu skriva vidare!

Kommentarer
Postat av: mams

God Gruyereost och gott vin låter som en härlig upplevelse efter jobbet! Mysigt! Kram!

2012-04-16 @ 20:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0