Sept. 9, 2011

tittar nu upp från en djupdykning i läsning om professor Hakkarainens teori om hur man kan analysera barns lekar som aktivitet. Så otroligt intressant och precis vad jag just nu behövde i avhandlingsskrivandet. Lite borta i tankarna känner jag, eller inte borta men inte i alla fall inte riktigt här och nu. Älskar mitt jobb när jag får tid att uppslukas av så mycket intressant. Men nu ska jag packa mig hemåt via diverse ärenden på stan. Lite fredagshäng med grannarna och makens hemlagade pizza väntar ikväll. Så skönt efter en intensiv vecka som bara swischat förbi. I helgen väntar Korsmässomarknad, upptaktsträff med förskolan samt fortsatt donande med Filippas rum. Murstocken är nu redo att målas vit och sedan ska väggarna tapetseras om i den här tapeten delvis. Visst är den galet underbar?! Ha en skön fredagskväll!
        
                                     

Kommentarer
Postat av: Maidie

Men åh, så fin tapeten är! Helt underbar!!!

2011-09-12 @ 12:31:39
Postat av: Maja

Aah vilken tapet! Otroligt vacker! Säg till när ni är redo för besök ;D Nu har C-uppsatsen börjat ta sig förresten. Fast i helt annan riktning än från början, nu är vi inne på kristeorin. Nu planerar vi att göra intervjuer med personer som haft cancer. För att få deras upplevelser av sjukdomstiden och vilket stöd de fått dels från samhälleliga instanser och från familj och vänner. Typ nåt sånt. Det känns intressant men mest vill vi nog bara överleva uppsatsandet..

2011-09-14 @ 18:40:38
URL: http://majo.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja visst är det en speciellt fin tapet, @maja ska säga till när den är på plats! Det låter ju som ett intressant och gripande uppsatsämne, kommer säkert bli jättebra!

2011-09-17 @ 13:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0