en dag

En dag som innehållit både det ena och det andra. Började efter lämningsruschen med ett besök på vårdcentralen för att checka några prickar jag oroat mig för. Lugna besked och jag gick lugn därifrån. Kom till jobbet strax efter lunch för att sedan vid tretiden befinna mig i den lilla pytteradiostudion på Sambiblioteket. Intervjuades om leksaker och då främst om den supersmala barbiedockans påverkan på barns lek i programmet Efter tre. Lyssna här om du vill! (Spola fram typ tre minuter så börjar programmet sedan). Och om du inte sett den här anorektiska dockan så se och förfasas här. Hon ser så läskig ut. Eller hur?

Övrigt lite sur för att jag inte hann få tag i den här reaklänningen innan den tog slut. Imorgon ska jag lyssna på Melissa Horn och kanske jag spanar efter klänningen innan.

Har nu läst ut En dag. Blir som alltid lite snopen över sådana slut, men har väll hämtat mig nu och tycker att boken var riktigt bra. Skulle vilja se filmen. Nu ska jag ge mig på att läsa Lila Hibiskus av Chimamanda Nqozi Adichi 

Kommentarer
Postat av: L-M

Snygg klänning Sofia, hoppas du får tag i den! Annars får du säga till, så får du låna min vid tillfälle ;) Har sett dockan, hoppas den är stoppad i alla butiker...Ska lyssna på dig i radion sedan, spännande. Har förmånen att få ha dottern i min verkstad imorgon =) Ses snart!

2011-10-19 @ 22:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0