ojsan

nu är det fredag snart och ytterligare en vecka har swishat förbi. Det där jag skrev om tidigare i höstas om att ha makten att kunna kliva ur ekorrhjulet är bara skitsnack just nu. Det känns mer som att det handlar om att bara hålla i sig, stundtals blunda och bara åka med. Är det värt det? frågar jag mig ibland flera gånger per dag. Ja det är det för tusan. Jag tvekar kanske ibland men så länge svaret på frågan är mer ofta jakande så är det okej. När jag tvekar på prioriteringen är det i sammanhang då tid med barnen finns med som faktor. Där är jag mer tveksam om det är värt det. Känner mig fruktansvärt otillräcklig och sorgsen ibland över att jobbet och möten tar så mycket tid. Fast jag och maken gör vårt allra bästa för att hålla ihop familjen, men det kräver lite logistik och planerande. I eftermiddag fick vi till en sväng till badhuset allihopa efter Filippas cellolektion, sedan pizzamys hemma. Efter en igångsatt tvättmaskin hann jag och F till och med leka lite häst och stall innan de båda somnade tämligen ovaggade, vilket jag och M också gör snart. Har beställt finklänningar till alla tillfällen i advent och jul då man som prinsessa behöver glimma lite extra. se så fina! den mörkare blå till Filippa och den ljusare till Lovisa. 

                                                                    

Kommentarer
Postat av: Maidie

Ååå så söta klänningar!! Ljuvligt söta!! Prinsessorna kommer verkligen att glimma extra extra!! Kraaam! P.s. Är ju svårt att räcka till, men du och M ger så mycken värdefull tid till barnen! Heja på!!

2011-11-28 @ 14:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0