slutardag

Lite vemodigt idag. Filippas sista dag på Fröet. Det är min slutardag idag sa hon imorse innan hon cyklade iväg med Magnus. Det är ju såklart spännande med skolan men det är också en stor sak att avsluta sin förskoletid där hon varit i stort sett varje dag sedan hon var två år. I avslutningsgåva från Fröet fick hon två proppfyllda album med foton från hela sin förskoletid, helt fantastiskt att få. Jag vet ju att vi har finaste förskolan men denna dokumentation hade jag aldrig förväntat mig att få. Så otroligt fint! Så idag hämtar jag och Magnus henne tillsammans och hemma väntar tårta för att fira in sommarlovet. Nu först ska jag ha handledning om mitt resultatkapitel, huga huga hoppas det kommer att gå bra. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad spännande med skola till hösten för Filippa! Och förskola för Lovisa gissar jag? Jag blir vemodig av bara tanken på att Arvid en gång ska sluta på sin förskola. Där tar de också mycket bilder men vi får "tjuvkika" i albumen när vi vill. Man blir så varm i hjärtat när man har personal som verkligen bryr sig. Arvid får sommarlov imorgon och sen ska vi bara ta det lugnt i några veckor. Det vore jättekul att ses i sommar, kanske hos oss eller i stugan. Kram

2011-06-22 @ 15:29:13
Postat av: Sofia

Ja vad viktigt det är med bra förskola, skönt att Arvid har det bra där han är. Jo Lovisa ska börja i augusti, blir nog bra hon är ju nästan ett och ett halvt då. Vore roligt att träffa er i sommar, jag kommer jobba en hel del så vi har inte riktigt bestämt hur och när vi kommer åka någonstans. Stugan är ju alltid mysigt att vara i, spec om ni också är där, det är det där med sovplatser bara...Ja vi ser hur det blir! Hörs och kram!

2011-06-26 @ 12:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0