tänder, getingar och Fröet

Litet inlägg under tiden som jag dricker en kopp te. Tröttare tröttast efter en arbetseftermiddag på Fröet. Jobbade med två fina mammor så det kändes som en fin arbetsinsats i kooperativ anda. Men natten till idag var med många avbrott i sömnen av en Lovisa som helst ville sova på mig och äta samtidigt. I morse upptäckte jag att hon fått två små tänder uppe, så nu har hon fyra tänder! Filippa drömde mardröm om en geting i sängen, det är nog hennes värsta dröm, så M fick ligga inne hos henne.
Jag avslutade ikväll med en promenad till Ica, när jag skulle betala var visakortet hemma istället för i plånboken. Jvlskit. Men åter i samklang med kooperativa hjälpinsatser stod bakom mig i kön räddande Fröetmamma och vän, åh tack tack tack för räddningsinsatsen. Så nu till sängsovakudde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0