fina dagar

Vi har haft en helg med några riktigt fina dagar. Egentligen började väll det fina i torsdagskväll när jag hade mina bokklubbsvänner här hemma. Vi fikar, pratar om allt möjligt och pratar om böcker, sådana vi har läst och sådana vi planerar att läsa. Till vår nästa träff kommer vi att läsa Igelkottens elegans av Muriel Barbery. Jag har börjat läsa lite och vill läsa mer på en gång.
Fredag var F ledig och hemma, vi hittade på att gå på Technicus. Det var en rolig em. På lördag i det otroligt fina solvädret bestämde vi oss för att skida lite och för att pröva om L gillar att sova i skidpulkan, det gjorde hon! Tillsammans med mormor och morfar åkte vi rundan i elljusspåret. Filippa tycker det är jätteroligt att åka skidor och hon har blivit så duktig! Idag har hon och magnus åkt skridskor och jag och L var på skön promenad. Det känns som om vi blivit genomvädrade av frisk luft och solljus. Totalt underbara dagar!





Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken härlig helg! Skönt att solen börjar titta fram lite oftare nu mot våren. Titta in på min blogg om du vill se bilder av vårt nytillskott. Ha det gott! Kram

2011-01-25 @ 11:15:26
URL: http://idaspoesi.blogg.se/
Postat av: Mormor

Ja det var en härlig skidtur! F gillade verkligen skidåkningen och också att vara ledare för truppen, kul!! Kraam!

2011-02-01 @ 16:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0