och efter några timmar

Mycket nöjd med mitt arbete ska jag nu traska hemåt. Jag har skrivit nytt, hittat 6 lovande artiklar om förhandling, kommit ihåg att skriva ut bollibompa medaljer till dottern. Jag kommer nu att ta på mig alla ytterkläder, göra iordning ryggan och sedan ringa hem till maken, samtidigt kommer jag att kuta genom denna svarta korridoren, jag är väldigt mörkrädd, i mitt rum är alla lampor tända men utanför är det bäcksvart, skitläskigt. Ska fokusera på den goda Louisanna grytan som puttrar hemma. Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Maidie

Den grytan ser jättegod ut, mums! Missade mkt igår, förutom att träffa er också den smarriga grytan! Skönt att du fick så mkt gjort på jobbet! Idag har jag tagit en prom ner på byn, blev så förälskad i sötisarnas tomtar så jag bara måste gå ner och köpa mig en egen + en till pappan :) Solen lyste så fint över Ljungan! Nu faller några snöflingor. Ses i morgon! Kraam!

2011-12-05 @ 14:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0