dansat ikväll

Trött så in i bengen och seg från huvudet till tårna efter att ha föreläst hela förmiddagen om små barns relationer, satte jag mig ikväll i bilen och körde till terminens första dansklass på Norrdans. Nygammal dansfröken, som jag blivit undervisad av för en sådär 18 år sen, herregud, ja det är arton år sedan. Anyway, det var förstås alldeles helt underbart att värma upp, och dansa. Och mycket svettigt, väldigt mycket svettigt, jag hade dock så roligt att jag inte riktigt märkte det förrän det rann ner i ögat. Tjihoo för att jag vågade. Nu sova jag kommer vara helt nöjd med att ligga absolut stilla inte röra en muskel bara läsa lite i En dag, som är fantastiskt bra!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Åh, vad det låter härligt att dansa S! Kanske jag vågar jag med, nån gång :-)



Javisst är väl boken helt helt helt underbar?! Läste ut den i ett nafs! :-)



Kram!



2011-08-31 @ 17:21:57
Postat av: Sofia

Ja, pröva någon gång, man får det! Förstår att du sträckläste boken :-) kram!

2011-08-31 @ 23:04:28
Postat av: Maja

Vad härligt duktiga finkusin! Man mår bra härligt av dans, både i kropp och sinne. Ah, den boken är så sjukt bra. Fick den i julklapp av Malins föräldrar, läste den i ett nafs. En av de bästa.

2011-09-14 @ 18:43:40
URL: http://majo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0