göra själv

Ikväll är det min yogakväll. Jag behöver det så väl både till kropp och själ men jädrar vad svårt det är att komma iväg. Filippa samarbetar och somnar själv så Magnus kan natta L. Men L var ledsen när jag åkte och då känns det svårt att motivera sig till att åka hemifrån. Navelsträngen blir liksom starkare eller kortare än någonsin. Men men jag satte på ngn typ av autopilot och körde iväg och klarade av passet. Otroligt skönt i alla muskler, leder och rygg. Och väldigt skönt att göra det helt själv, på min egen matta med bara min röst i huvudet som hinner tänka klart och göra ordetnligt andetag in och ut, inte in in och lite ut och in igen, som det annars blir mest. Bra jobbat av mig, nu blir det te, apelsin och mörk choklad. Kram!

Kommentarer
Postat av: Maidie

Så helt underbart med din yoga!! Måste kännas härligt att du tar dig iväg fast du ibland är så trött innan, yogan verkar ge så mycket både fysiskt och mentalt. Kraaam!

2010-09-30 @ 21:41:42
Postat av: Sofia

Kram, vad mysigt att hitta dig här!

2010-10-07 @ 09:09:33
Postat av: a-s

Det är ok med världens kortaste navelsträngen när de är bäbblar den blir ju längre för att till slut vara redo att släppa... kram och den där fikan... vad hände med den, tiden tiden, men jag tycker du är så himla bra människa att nån gång får den bli av! men kommer tid kommer råd ingen ide att stressa bland navelsträngar och allt:)

2010-10-11 @ 21:18:12
URL: http://www.ekenbergskan.wordpress.com
Postat av: Sofia

Jaaa, snart får den där fikan bli av, men vi stressar inte, som du skriver, det blir av tids nog!

2010-10-20 @ 22:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0