full fart

Idag en dag med mycket innehåll. Promenix ner på stan, träffade fin fin vän. En av mina vänner som man kan vara precis som man är tillsamans med, inget krux, och det är så skönt när man inte behöver låtsas på något vis utan bara vara tillsammans. Äkta och autentiskt. Jag uppskattar det så mycket när man bara kan mötas med de förutsättningar som just den här dagen, stunden har. Sen åt vi lunch på fiket på Ica (!) ja lite otippat, men det var god paj och mycket plats för barnvagnar. Missade Pyttepoesin som L och jag går på, för L somnade precis när det skulle börja och det kändes lite hysteriskt att väcka upp henne för en sån sak. Efter lite mer stan och lite konsumtion på Curry, finaste småburkarna från Rice, i olika färger, helt underbara, fika på bibblan med barn och annan mammakompis. Ikväll celloövning, vi avancerar nu fyra olika variationer av Blinka lilla stjärna och har nu fått notböcker, det är sååå roligt! Ikväll gjorde jag och F äpplemuffins, supergoda.


Kommentarer
Postat av: a-s

Vet du vad att du är också en sådan vän som man kan vara sig själv med. Än om vi inte ses så ofta så tycker jag mycket om att prata med dig just för att du är så närvarande och ickedömande. Ja, jag tycker du är himla bra! kram

2010-11-27 @ 19:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0