nya rutiner

Imorse lämnade jag Filippa och sedan gick jag hem och tog en kopp te, läste DN och somnade sedan en stund. Efter dusch och fixning lite lunchgröt lite uppdatering på datorn, som jag fortfarande är fast vid. Känns en aning slappt, men jag ska ju vila... Har några saker jag tänkte göra iaf innan jag hämtar dottern vid tretiden. En ny vana är att hinna läsa runt bland bloggarna och jag hittade en ny som faktiskt är lite inspirerande med många foton; http://mittlivplandet.blogspot.com/ kolla in på den. Undrar om man ska ta en kopp kaffe snart i detta långsamhetens lov! Hörs!

Kommentarer
Postat av: Maja

Det är himla skoj att du börjat blogga mer nu när du är ordinerad vila iaf, tycker jag! :)

2010-02-22 @ 16:22:58
URL: http://majo.blogg.se/
Postat av: Patrik A

Precis som jag, dvs snurrar runt på bloggar än om jag är på arbetet och gör det;-) Hoppas ni mår bra nu hela högen och att det inte kommer några fler förkylningar för er innan bebben kommer hem! Maya och Oscar fick vara hemma idag för dem var lite snoriga, Love förkylningar NOT!... :-)

2010-02-22 @ 16:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0