tyst i huset

Lilla L sover uppe i sin säng, vågar nästan inte skriva det för då vaknar hon väll.....inte än! Hon sover, Magnus jobbar, Filippa på förskolan och jag är hemma och grejar. Försöker fortsätta med att prioritera olika sysslor och inte hatta hit och dit i ett allmänt stressat tillstånd. Har just prioriterat en tvätt till tummlaren, plockat soffan ren från diverse barbisar med tillhörande hästar och bebisleksaker. Och nu sitter jag vid datorn, kanske tveksam prio på det, men det var lite skönt att få sitta i fred. Har varit på en kortis promenad innan det började regna alltför mycket, nu ser det ljusare ut igen ute. Jag tror jag ska ta och vattna lite blommor inomhus alltså, till och med orkideérna börjar se lite vissna ut. Nu hördes L uppefrån sitt rum, så vi ser hur det blir med orkideérna! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0