jag och tjejerna

Idag promenerade jag töserna ner på stan. Jag hade tid för klippning och under tiden satt de båda och väntade, en i frisörstolen bredvid och en i vagnen och det gick så bra, fantastiskt! Sen köpte vi höstskor till F gick också bra. Sen gick vi på bibblan och fikade och ammade och lekte och lånade ngr böcker. Jag hittade ny kunskapsöversikt från skolverket om perspektiv på barndom och barns lärande, tänkte att jag har ju haft ett yrkesliv för en tid sen så det är väll lite bra att hålla sig lite uppdaterad på vad som händer. Bibliotekarien konstaterade när jag lånade att jag har lång lånetid för jag är ju forskare. Hmm, men jag sa inget till henne om vad jag eg är eller gör, konstaterade bara själv att det var lite skönt att glutta lite på det liv man har när man inte är föräldraledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0