lite trött ikväll

Lite brist på energi. Det har varit en vecka med många och mycket måsten, tider att passa och ingen tid att vara. Så ikväll när det blev fredag tog det lite slut ett tag, men det blev bättre. Ibland är det svårt trots att man vet vad man behöver. Jag behöver just nu lite lugn och ro att smälta och ta in och känna allt som händer. Jag behöver lite tom tid på kvällar efter dagar med analystänk där det helst ska komma nya tankar som gör just min text orginell. Jag behöver också få tid till kraft att plocka och städa lite här hemma, för då mår jag bättre. Hoppas att helgen kommer att ge mycket energi, tid och kraft!

Kommentarer
Postat av: a-s

jo du planera organisera räcka till är ju en intressant ekvation;)

2009-10-21 @ 05:58:29
URL: http://www.ekenbergskan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0