regn

Hur mycket kan det regna, hur grått kan det bli egentligen? Blir så seg i hjärnan av allt grått och regnigt. Jag behöver speed i arbetandet och tänkandet idag. Behöver vara koncentrerad i det jag gör så att det går undan. Planerar en förmiddagsföreläsning för morgondagen om pedagogiska inriktningar. Det jobbet måste ju liksom vara klart innan jag går hem, annars sitter där en grupp studenter som inget får. Bakom sysslandet med detta surrar tänk om styrelsemöte ikväll, har jag med alla papper, något jag glömt, missat? Och bakom det vimsar texten till mittseminariet om två veckor runt. I förgrunden till allt detta uppräknat undrar jag dels om F har det bra, hon blev ledsen när jag lämnade henne imorse, dels undrar jag hur pappa mår som igår var dålig i väldigt liknande influensasymptom.
Jag ska vara som en kameleont idag; skifta mellan olika sysslor och tankar och vara tokorganiserad, ja det ska jag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Verkligen! Snart måste det bli bättre väder annars så tror jag att jag måste gå på Vårstas ljusterapi! Blä! :)

2009-11-19 @ 21:15:17
URL: http://saramarklund.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0