nu får det vara fredag

Ja nu bestämde jag mig för att göra helg. Jag tycker att jag gjort tillräckligt idag. Imorse hade jag undervisning redan 8.15, så Filippa var först på dagis. Det tyckte hon iofs var jättemysigt, men det kändes som om vi åkte iväg i natten, fy tusan vad mörkt det är. Hur som helst gick undervisningen bra. Duktiga flitiga studenter som ska till att börja skriva b-uppsats. Jag har sedan klarat av ett besök hos barnmorskan. Hjärtljud som swischade och alla prover var bra, pust och lättnad. Nu kom min handledare förbi och gav kommentarer på den text som ska ligga till grund för mittseminariet den 2 december. Hon tyckte den var bra! Tjihoo! Alla sidorna är nedkluddade med kommentarer men på det stora hela tycker hon det är bra och att läsaren tydligt förstår vad jag vill förmedla i texten.  Skönt att få känna sig lite positiv i detta gråa mörker. Dessutom verkar pappa vara på bättringsvägen i den hemska hemska influensan. Toklättad över detta och allt det andra tänker jag nu åka och hämta Filippa och bara njuta av att få vara tillsammans med henne!

Kommentarer
Postat av: Ida

Finns ingen bättre känsla! Hoppas ni har en fin helg! Själv skulle jag ha jobbat men ligger i stället sjuk i förkylning och feber. Tråk, tråk, men jag försöker tänka på att det snart är adventspyntning och Winnerbäck-konsert. När ska ni se honom? Hit kommer han på torsdag... längtar! Kram!

2009-11-21 @ 11:37:03
URL: http://idaspoesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0