dans ikväll

Idag fick M hämta dottern vid lunch för hon hade hastigt fått hög feber och låg och sov i soffan. Hon sov hela eftermiddagen och var vaken några timmar för att somna om igen. Det är fler på förskolan som haft precis likadant och de har blivit pigga igen fort så hoppas hon är bättre imorgon. Jag var på fridansen ikväll, tokhärligt! Att det kan vara så roligt att genomföra och kämpa för att göra plier och relevér på så exakt sätt som möjligt för att i nästa övning göra steg som nästan får en att tappa balansen och fånga upp den, följa handens tyngdkraft genom luften in i nästa rörelse och allt till musik som berör en på något sätt. Tiden går så fort, klassen är ändå 90 min, men idag tittade jag på klockan och det var tio minuter kvar. Efter dansen möte på kooperativet och nu lite te innan zzzz. Hoppas F sover hela natten så att det inte blir massa stök inatt.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har lämnat en award till dig kolla in min blogg!



kramis

2009-01-23 @ 20:01:33
URL: http://mariasdagbok.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0