pustar ut lite nu

Tänk att allting (nästan) går och att man (oftast) klarar mer än man tror. Ïgårkväll var det lite motigt och för mycket att göra, jag fick lite kraft och klarade det. Undervisningen idag har gått, morgonen började med nykterhetskontroll, fem minuter kvar innan undervisningen skulle börja, du verkar lite stressad sa polisen, men blås nu fyra sekunder i det här röret, jag försökte andas djupt, vilket är lite svårt när man har stressandning uppe vid öronsnibbarna och klarade således inte att blåsa utåt i fyra sekunder. Du får blåsa igen meddelar polisen, det går snabbt tillägger han, nästa gång gick det bra och jag kunde köra och parkera bilen. Under föreläsningen gick projektorn sönder och vi fick ringa helpdesk och min käraste kollega sprang upp med en portabelprojektor, det löste sig iaf. Dansen hann jag inte med, men M kände sig så pass stark att han skjutsade dit F. Tack söta a-s och Ida för era kommentarer, de värmde! Nu ska jag ta en kopp te och känna mig nöjd över dagen och känna värme och gladhet i kroppen efter fridansen ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0