imorgon ska jag på jobbet

således sista semesterdagen idag. Jag, mamma och Filippa har varit hela dagen på stranden och badat i massor. Havet var nämligen helt ljummet idag, det är nästan aldrig så varmt och det var stora stora vågor som gick att kasta sig i. Vi åt tonfisksallad på filten och melon. Det var sand överallt. Precis som det ska vara och jag är så glad att min sista semesterdag varit precis så som den varit. Jag tänker att jag går till jobbet i morgonbitti, men om det är fint väder tänker jag inte sitta på rummet och jobba. Magnus och Filippa är lediga så då gör vi något tillsammans så jobbar jag på kvällen istället. Det får bli en mjukstart imorgon, jag vet att jag har massor att göra fram till nätverksträffen i Karlstad nästa vecka. Då ska jag presentera, kort, ngt från filmanalysen. I det nätverket finns många av Sveriges barnpedagogikforskare så det känns som en viktig presentation. Men som sagt, i morgon mjukstart och just nu njutning av att dagen varit så underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0