noll inspiration

till att jobba idag, fy så jobbigt när det går så trögt. Har lyckats strunt surfa runt, kollat och svarat på mejl, men det blir liksom ingen fart. Näsan rinner och ögonen rinner. Prosit. Har tagit medicin och blir säkert snart bättre. Synd att det inte finns piller för inspiration, gnista och lust. Moa Herngren skrev i en krönika, "Hudlösa dagar sliter på sköra själar", så känns det, därför sitter jag på mitt rum med dörren stängd så att jag inte råkar ut för någon som petar för hårt på mig, för då hjälper inte ens allergimedicin mot ögon som rinner. Skulle helst vilja gå och hämta Filippa nu på stubben, av helt egoistiska skäl, för hon ger mig alltid energi. Pepp, pepp råpepp, är en bra ramsa jag å M brukar säga till varandra, ska mumla den några gånger.....
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0