I Stockholm blev vi förkylda

Så himla typiskt när vi nu skulle åka tillsammans bara jag och M några dagar till storstan. Jag skulle ju på konferensen måndag och tisdag, presentera på tisdag em men övrigt skulle vi gå på stan, äta frukost ihop och sånt mysigt. M har i princip nästa bara legat, igår efter min presentation när jag var rätt hög över att det var gjort, att det gått bra, att jag fick superbra och givande kommentarer, att jag hade pratat engelska etc etc, då tog han några alvedon så att vi i alla fall kunde gå till den närmsta resturang vi kunde hitta och äta. Det blev mysigt. Jag är ocskå förkyld fast inte så kraftigt som han är.  Hoppas vi mår bättre imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0