onsdagkväll

och jag tänkte inte sitta längre vid datorn men Sniff (katten) har precis lagt sig i knäet, så jag skriver väll någon rad. Han spinner som ett tröskverk, otroligt kelig. Jag har annars varit och tränat och har duschat och ska gå ner och träffa Magnus ett slag tänkte jag. Har idag förberett min presentation till konferensen som är till veckan måndag-tisdag i Stockholm. Det är så pirrigt. Och det ska hållas på engelska vilket ju inte gör saken mindre pirrig. Men M följer med och vi ska ju bo på hotell och det blir ju mysigt. Dottern ska vara hos Momme och Moffa. Hon är ju ofta hos dom och sover över en helg, men vi har aldrig åkt ifrån henne som vi gör nu och det är lite ovant. Jag jobbar så mycket nu och varje kväll är det något, idag har jag inte träffat henne annat än i morse, när jag pratade med henne i telefonen sa hon "men e mamma?" på jobbet sa jag men då la hon på. Hmm. Jag tänker att det blir lite lugnare efter den här konferensen, fast jag känner igen det där när man säger, men bara efter det här då, blir det lugnare, men så kommer något annat och så rullar det på. Tur att det är roligt och utmanande innehåll i det är snurret i alla fall. Idag hade jag fått Tomas Andersson Wijs nya skiva i brevlådan så det är ju superduperkul. Undrar var jag ska lägga Sniff nu, han brukar inte bli nöjd när man reser sig. Han har tassen på min vänstra hand nu!

vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0