en vecka ses sist

jag skrev, det går så fort dagarna, swisch måndag fredag. Den här helgen inledde vi med att åka ner till Sundsvall, jag gick med mamma en kompis och mina mostrar och lyssnade på  Anna Stadling och Idde Schultz, så bra var det, otroligt bra texter som säger så mycket. Deras nya skiva Hjärtat fullt, som just kommit ut rekommenderas varmt att införskaffa! http://www.myspace.com/annaidde en länk för att provlyssna! Sov över hos mamma och pappa, mysigt! På lördagen åkte vi hem och träffade farmor och farfar på kvällen. Igår var vi en sväng till skogen, till Knytteplatsen och grillade korv, det var också jättemysigt! Sedan var Filippa och jag på familjegympan, men hon var lite trött i benen efter allt promenerande i skogen. Jag tränade själv på kvällen också det var skönt. Helgen har gått lite fort bara, har inte hunnit så mycket tvätt och sånt, men men det hinner vi väll snart.... Ikväll valde jag dock att gå på dansen, jätteroligt, tvätten får bli annan kväll. Imorgonkväll kanske fast då är det styrelsemöte med Främjandet, hmm, veckorna går fort! Bäst jag slutar blogga :-) Vi hörs!
Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0