hej igen!

måste bara berätta att det hjälpte lite att shoppa på ica. Dels köpte jag god middag, köttfärs, getost, tomat, grönkål, sockerärtor och färgad pasta, av det blir det biffar med getost i och utan getost till Filippa, sallad av grönkål hackad tomat, lite getost, olivolja och balsamvinäger till oss vuxna och pastan till Filippa och frästa sockerärtor till för alla. Mums och sjuklingarna blev lite piggare verkade det som. Sedan shoppade jag ett pepparkakshusbygge som jag och Filippa fixade ihop, jag tror hon mest gillade att pilla dit nonstop på taket och några i munnen. Så köpte jag en liten ljusgirlang till, det blir så mysigt av dom att man kan nästan ha hur stökigt som helst ändå. Nu har jag städat undan och rensat lite leksaker, ska ner och dricka teet nu, hörs! Ps. Jag la in ett foto till på luciaprinsessan från igår.


Kommentarer
Postat av: Ida

Jaa!! Vad kul!! Ska berätta det för Fredrik på en gång, han kommer också bli jätteglad! Ska bli roligt att se er alla igen! KRAM

2008-12-16 @ 23:05:02
URL: http://januaribarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0