varit mycket idag

men ändå känts rätt bra. Fast imorse kändes det oroligt, bara för att det var mycket. Jag har två föreläsningar imorgon en på jobbet under förmiddagen och en på fritiden på kvällen på en förskola. Jag planerar dom förmodligen för mycket, men jag känner mig säkrare då och jag vill att det ska bli bra. Men som vanligt släpper pirr och oro när man väl får snurr på dagen. Men så ringde dom från Filippas förskola och sa att hon var hängig, Magnus hämtade henne och sedan var farmor här en stund när han hade lektion. Hon har dock varit piggare sedan idag. Jag kom nyss hem så jag har inte träffat henne nästan alls idag, så hemskt, jag har varit in och lyssnat och snosat henne nu, hon är helt underbar även när hon sover. Ska fixa lite nu inför imorgon när jag ska träffa studenter hela förmiddagen och sedan inspirera en förskola till miljötänk på kvällen, däremellan ska jag träffa Filippa eftersom hon kommer att vara hemma imorgon, farmor kommer på morgonen och förmiddagen. Blir spännande imorgon, bättre att tänka så än att det skulle bli jobbigt och stressigt. Livet är ju inte ett problem att ta sig igenom utan något man kan välja att uppleva.

kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0