Mors lilla lathund...

är den sång jag haft i huvudet hela dagen. Filippa sjöng den för full hals hela vägen till förskolan, hon räknade till och med in sig själv, en, två, fyr, sex mors lilla lathund sa...." totalt tokunderbar! Hon måste verkligen stormtrivas på sin förskola! Jag får numera sno åt mig en kyss på kinden innan hon stormar in på sin avdelning.

Efter en seg och lite lång dag på jobbet bestämde vi oss för att gå och fika på stan, Magnus, jag och Filippa. Jag ska möta dom utanför apoteket och långt uppe i backen ser jag dom, eller hör först Filippa som ropar mamma! Sedan springer hon med utsträckta armar tills vi möts i en bamsekram, hur underbart får det bli! Vi fikar, jättemysigt hon väljer chokladboll och jordgubbsmer, vi bestämmer att detta ska vi göra varje fredag!

Nu hoppas jag att hon somnat, lite sena kvällar den här veckan, så att vi kan gå ner och se fortsättningen på Isprinsessan!

Kramar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0