Måndag igen!

och jazzdansträning igen, har varit borta två gånger och glömt massor av uppvärmningskombinationer. Men det var urskoj ändå! Känner mig lite mör i ben och leder nu! Annars en typisk måndag där jag och Filippa försov oss, vi vaknade av ett sms kvart över åtta, dottern sov djupt så jag gjorde mig i ordning först och sedan väckte jag henne och vi fick ringa (igen!) och säga att vi var sena. Sedan har jag läst hela dagen men det tar sån tid att läsa på engelska när jag inte har wordfinder installerat. Men det skulle installeras denna vecka, jag har en sprillans ny dator nu på jobbet, det är jätteroligt varje morgon att slå på den! Jag ska duscha nu och sedan läsa några sidor till, seminariet är imorgon kl 9 och jag ska inleda ett kapitel, alltid lite gruvigt. 
Ett litet boktips är en bok jag nu läser; Vem bestämmer i ditt liv? heter den av Åsa Nilsonne. Otroligt bra hjälptänk har jag fått genom det lilla jag hittills läst. Ska berätta mer när jag läst mer!
Tjing! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0