äntligen tränat

har just kommit hem från gympan, så skönt eftersom jag inte varit iväg på två veckor, förkyld ordentligt har jag varit. Skönt att komma igång igen.
Imorse gjorde jag och Filippa tårta till pappan, med bär inuti och ovanpå, Filippa garnerade med hallon och hjärtströssel, det blev en underbar hög med strössel i ena högerkanten av tårtan, men pappan tyckte den var finast förstås! Vi var ute i snön lite på förmiddagen och eftermiddagen inne, farmor och farfar tittade förbi och fikade, kul! Annars tvättat i massor det är som en evighetshistoria att tvätta kläder, stryka kläder, vika kläder, lägga i garderob/byrå och så börjar det om igen.... Har hunnit rensa ut urvuxna kläder i dotterns garderob och det var skönt, hon måste ha gjort ett växryck nu för så mycket var för smått.
Nu dusch och lite söndagsfilm på det tror jag!
Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0