prova på blogg

En prova på blogg om dagens funderingar under tiden som jag nattar min dotter. Hon ligger i rummet intill och sjunger för full gas just nu, hon är två år gammal. Eftersom jag är hängiven dagboksskrivare har jag varit lite tveksam till detta med bloggande, men det är ju roligt att läsa bloggar så kanske det är skoj att skriva dem med. Hur som helst, jag provar på det några dagar. Nu gallskriker hon "hoppa ner, pigg", så jag kanske måste göra ett avbryt för att gå in och krama lite. Nu tyst, jag avvaktar, hon borde ju vara så trött.  Vi har varit på en trevlig middag med våra grannar och hon har lekt massor med deras barn, så det kanske är svårt att varva ned ikväll. Jag går in dit nu en sväng, vi hörs igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0