halloj

skrev inget igår, var till mina föräldrar på middag, brodern var där med sin sambo och deras son. Dom är nästan aldrig här uppe och hälsar på, så det är roligt när dom är här. Imorgon kommer de till oss och hälsar på, det blir en liten släktträff med med vår faster och gammelfarmor och farfar. Idag har det varit en segdag, dottern Filippa var vaken inatt, hon är förskräckligt förkyld, man kan inte fatta hur mycket slem och snor det kan finnas i en sådan liten näsa, hon sov dock hela eftermiddagen så då hann vi både vila lite, dricka kaffe och städa eftersom mina kusiner och en av mina mostrar skulle komma och hälsa på ikväll. Jag hade dock också velat hinna greja lite ute, med lite rabatter och lite klippning av gräs, men vi hinner det kanske imorgon förmiddag. Man kan inte ha för höga krav på såna dagar när man varit vaken halva natten. Det blev en jättemysig kväll, vi gjorde egen GI-pizza och sedan gick vi en promenad runt kvarteret här innan vi fikade på altanen, varmt ute ikväll även om det är molnigt. Filippa har inte somnat ännu, det är svårt med all snuva som bara rinner, tycker så synd om henne, absolut det värsta jag vet när hon är sjuk. Hoppas så att det är bättre imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0