Länge sen sist...!

Ja, veckorna går så fort och jag hinner inte alls skriva här, fast jag tycker det är rätt roligt! Förra veckan höll jag på abstracts till två olika konferenser, skulle vara inne den 1 dec. Sedan fick Filippa magsjuka hela helgen så vi var som zombisar på dagarna, synd för på lördagen skulle vi grattat min farmor som fyllde 85. Idag har hon gått på förskolan och det verkade gå bra. Men magsjukan härjar runt där fortfarande så jag hoppas det är samma baselusker. I fredags hann vi med att få inbrott i huset, på eftermiddagen bröt sig någon in i källarfönstret och stökade mest till det här hemma, tog bara småsaker. Men ganska obehagligt var det, är det fortfarande tycker jag. Idag var jag och Filippa på bibblan och fikade och lekte på barnvdelningen, det var jättemysigt! Åh så skönt att det är fredag imorgon!

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0