söndag snart måndag

och helgen har gått så fort. Jag och Filippa följde med mamma och pappa hem till min framor och farfar igår, det var en jättefin dag hemma hos dem. Så vackert där de bor i Nora med utsikt över sjön och bergen runt om. Magnus var på trav så vi åkte hem med honom på eftermiddagen. Idag har vi promenerat och sedan tog jag hand om ett tvättberg och Magnus och Filippa åkte för att handla. Magnus gjorde köttbullar med tomat sås och spaghetti till middag, så jättegott blev det! Ikväll har jag var på klädparty för Lingon och blåbär, dyrt är det så det blev inte så mycket handlat, ett par strmpbyxor till dottern och ett nattlinne till mig. Nu blev det som en "redogörelse blogg" för vad jag gjort i helgen! Imorgon väntar fortsatt skrivning av teorikapitel och ett stormöte på föräldrakooperativet!
Hejdå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0