Måndagkväll

Vi har nu kommit hem från föräldrakooperativets stormöte, det gick fort, skönt med effektiva möten. Dom nya familjerna var där så det var roligt att se vilka de var. Jag presenterade festkommiténs familjedag och föräldrafest nästa helg, alla verkar tycka att det ska bli kul. Eftersom vi var klara redan kl 20 och vi hade barnvakt av farmor så gick vi en liten bonuspromenad på en halvtimme, skönt. Och så fick farmor natta klart Filippa, det var första gången och det var en stolt farmor som typ i en halvtimme hade massor att berätta om vad de gjort under de två timmarna vi varit borta och det är ju fantastiskt vilket underbarn hon har till barnbarn! ;-)

Jag har skrivit elva raders inledning idag till teorikapitlet och fortsatt med en början på första rubriken i teorikapitlet, kändes skönt att klara av det! Vi har handlat galonkläder, jacka och byxa till Filippa idag, från Lindex, de med bamse på, rosa så det bara dånar om det! Men hon kommer att synas i gråväder! Hon fick åka rulltrappan fyra gånger upp och ner till barnavdelningen, hon ville stå sjävl (läs själv) och det gick bra. Jag tycker det är imponerande att hon klarar det eftersom vi bor i en stad där det bara finns två rulltrappor!

Idag har jag läst att Friskis kör igång den här veckan, i nya lokaler och med nya pass, mitt aerobicspass är tillbaka på torsdagar, tjiho, måste kolla om jag kan gå nu på torsdag. Super!

Kram och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0