Hemmajobb

idag, sitter och läser och försöker skriva också. Skönt att sitta lite hemma och jobba ibland. Magnus vikarierar nu på en högstadieskola, det är så roligt att han fått det jobbet. Jag har därför lämnat Filippa två mornar nu, jag tycker ju inte om det eftersom hon alltid brukar vara så ledsen när jag går. Igår var det så, men idag var det ingen gråt alls, så obeskrivligt skönt, hon hade knappt tid till att se att jag gick! Jag snodde en puss på kinden innan hon med sin hund under armen traskade in i lekrummet. Sötungen! En annan stor sak idag, var att hon kissade i pottan imorse, jättemycket, hon sitter och läser en Pixibok under tiden, ganska nöjd var hon när det var klart, ville helst sitta jättelänge på pottan då! Magnus jobbar på kooperativet nu i eftermiddag, så jag ska hämta sötisen vid tre halvfyra. Ikväll har jag klädpartaj med me and I kläder, blir kul! Det kommer några från jobbet och lite grannar och andra bekanta. Nu åter till läsningen av Gibsons interaktionserbjudanden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0