Det här med drömmar

Mitt under en dag som till stor del spenderats med luskam och lusmedel (uschfyvidrigtäckligt) öppnade jag mejlen. Där ett mejl med ämnet Bok! från förläggaren på Liber som läst provkapitlet. Bifogad fil: utgivningsavtal. Fatta förstå. De ger ut avhandlingen i omskriven populärvetenskaplig stil. Jag har ett år lite drygt att skriva boken. Det här är verkligen något jag drömt om sedan jag började studera på Lärarhögskolan i Sthlm. Och nu ska det bli sant verkar det ju som. Jag är verkligen glad för det känns som om jag putsat den här drömmen under många slitiga doktorandår. 


Kommentarer
Postat av: Linda-Marie

Oj, vad fantastiskt! Det är du verkligen värd! Grattis bästaste Du! Kram

2014-10-15 @ 12:24:25
Postat av: Linda Viberg

MenÅÅÅÅ, vad roligt!!!
Grattis!

2014-10-15 @ 18:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0