39 år i några minuter till

Ville göra ett inlägg från när jag fortfarande är något på trettio. Att bli fyrtio år är lite stort. Det är liksom mer tyngd i fyrtio. Men jag gillar att fylla år. Och gillar att fylla fyrtio år. När jag fyllde trettio hade vi precis fått nycklarna till det här huset, var relativt nygifta och hade ännu inga barn. För tio år sedan. Mycket har förstås hänt sedan dess. Speciellt de sista åren har inneburit resor på flera plan som jag är glad och stolt över att ha gjort. Speciellt kanske under det senaste året, det trettionionde året har fler nya stigar trampats upp än tidigare. En del av dem fortfarande så nya att jag måste öva aktivt för att inte halka in på de där väl inkörda E4an stigarna. 
Ser, precis som jag tror jag gjorde som ett år gammal, framåt med stor tillförsikt, en viss tvekan, mycket förundran och stort mod! 



Kommentarer
Postat av: mamma

Sötis, tycker det är bra att du fortfarande ser framåt med stor tillförsikt, en viss tvekan, mycket förundran och stort mod!!
Vilket härligt 40-årsfirande det var igår! Kraaam!

2014-05-13 @ 11:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0