Pausar lite

Lite tunnsått med inlägg här nu. Orkar liksom inte betrakta saker och ting och då blir det inget skrivet. Fast nu betraktar jag i allafall det faktum att jag inte betraktar, bra det. Har fullständigt fullt upp med att på jobbet planera höstens kurser samtidigt som vi är på upploppet med vårens. Hemma absorberas jag av familjelivet, av att laga middag, tvätta, lägga puzzel, planera kalas, hämta på skola och förskola etc. Jag tänker att jag inte förstår när i detta som jag tryckte in att skriva avhandling och förstår samtidigt att det nog varit en rätt hektisk tid bakåt ett tag. Så jag ser lite hur det känns med att skriva här, bara så ni som kikar in vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0