Det tar sig

Semestern rivstartade med midsommarafton. Sedan följde midsommardagen i väldigt sakta mak. Med yrsel och allmän ur balans tuffade dagen på. Prommis med god vän och kaffestund m samma vän gjorde allt lite bättre. Idag mer närvaro och bättre på att ta en sak i taget och acceptera saker och ting som de är. Vi är en lite tuffsig familj just nu som behöver bara vara tid mycket tillsammans. Idag har jag gjort fina saker som att grävt i jorden, fixat med odlingar, valt en tavla som jag fått i present samt gått promenad med annan fin vän. Men jag har även klarat två saker som jag tycker är lite läskiga. Och det gick bra. Jag är stolt över att jag prövade det idag. Nu på balkongen. Solen gick precis ned. Så vackert.


Kommentarer
Postat av: Linda-Marie

Du hann... Är så avundsjuk på den kvällssolen ni har däruppe :) hoppas att ni gillar läget i baravarandet, framöver, ett tag, välbehövligt, tillfreds... Kram i massor till båda er!

2013-06-23 @ 23:35:38
Postat av: mutti d.y.

Kraaaaam!!

2013-06-24 @ 15:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0