körigt....

Ja ibland blir det kanske mycket negativt gnäll här i bloggen, men det är väll då jag har mest behov av att skriva kanske. Nu är i alla fall Filippa sjuk igen och det gör oss så oroliga eftersom hon haft feber och infektioner allt för ofta den senaste tiden. Mitt blodtryck är plötsligt inte alls bra så det ska kollas lite extra imorgon. På kollen vi gjorde idag på mvc bad jag barnmorskan känna lite efter huvudet eftersom jag tycker den sparkat så hårt nedåt, har svårt att tänka mig att den boxas så hårt med bara händerna. Hon slog på ultraljudsapparaten och vi; hon jag och magnus koncentrerade oss på skärmen och vi såg ingenting. Längst ned i livmodern där huvudet var klart och tydligt i fredags var det nu tomt, huvudet, det låg uppe till höger vid mina revben. Vi kunde ju bara skratta åt detta lilla snurr! Så nu får vi väll se hur allt blir. Ja så är läget. Nu ber vi för att dottern är piggare imorgon. Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0