skönt nu

Jag har haft en fantastisk dag. Det kändes mycket inspirerande att sitta i en grupp människor där alla är intresserade av barnforskning. Inför presentationen var det supernervigt, hjärtklappning och undran varför i hela fridens namn man gör det, men när det var över så kändes det skönt. I pausen fick jag kommentarer, frågor, respons från många av deltagarna och det kändes ju helt overkligt roligt.Forskare som jag läst mycket av kom fram och gav lästips och tyckte mitt arbete var något bra. Det är så otroligt stärkande att andra tycker det man pular med är viktigt och intressant. Det har varit en mycket lyckad dag. Ikväll har vi promenerat runt i Karlstad, väldigt mysig fin stad. Nu längtar jag lite efter min lilla sötis och min stora, känns skönt att åka hem imorgon speciellt när jag fått så mycket tillbaka av energi och inspiration! Nästan så man längtar till måndag när man får fortsätta jobba igen! (ska påminna mig om den meningen om ett tag!)

Kommentarer
Postat av: Ida

Härligt att läsa att du hade en fin dag, och imponerande att du vågar presentera ditt arbete inför alla dessa människor. Som den flitiga bloggläsare jag är så blir jag jätteglad när någon berättar hur det gått efter en stor dag i deras liv.



Ha nu en riktigt mysig helg!

2009-08-20 @ 23:54:26
URL: http://idaspoesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0