nu tror jag det räcker

japp, nu tänkte jag att det räcker med arbete för idag och det räcker med förkylningar idag och det räcker med att det är så mycket att göra hela tiden, håller på att analysera sönder mina data tror jag. Skulle vilja att det var städat, rent och julfrid och lugnt hemma. Mannen är dyngförkyld och dottern fick hämtas från förskolan tidigare idag och jag har ngn typ av ögonfluss i ena ögat. Ska åka på ica nu och handla, ibland är det skönt att gå och shoppa runt på ica hur knas det än låter, sen hem till sjuklingarna, hoppas inte Filippa får hög feber, hon blir så dålig, vaknar hela tiden under natten och hon är så svår att få i alvedon eller annan medicin. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0